Catherina Ronsten om boken Hållbar Marknadskommunikation
Catherina Ronsten om boken Hållbar marknadskommunikation
”Pia Boson och Anna Katarina Berglund bjuder i Hållbar Marknadskommunikation på år av erfarenhet och kunskap, allt samlat på ynka 349 sidor, bara det är en konst! Redan i inledningen inser jag att jag har hittat Bibeln för oss som arbetar med media och kommunikation, att nå människor på olika sätt.
Hållbar Marknadskommunikation kan sträckläsas som bästa thrillern med god behållning. Här vilar tung kunskap som kan göra livet så mycket lättare. Framgångsrikare och lönsammare.
Ett eget ex. är ett måste och dessutom är placeringen är självklar. Hållbar Marknadskommunikation ligger den numera på max en armlängdsavstånd från mig på skivbordet. Varför göra livet svårt när man kan ha det enkelt?”
Catherina Ronsten, frilansjournalist/marknadsekonom, grundare och kreativt ansvarig för Betydelsefulla möten www.betydelsefulla.se