Provläs boken Hållbar marknadskommunikation
Provläs boken Hållbar marknadskommunikation
På webbplatsen Smakprov.se kan du provläsa i boken Hållbar marknadskommunikation. Det finns också direktlänkar till Bokus, Adlibris och Bokia när du vill köpa ett exemplar. Företaget som ligger bakom Smakprov.se är Smakprov Media som är ett mediabolag med fokus på digital marknadsföring av böcker.
Boken Hållbar marknadskommunikation ges ut av Liber. Boken är en bred handbok om marknadskommunikation och har nominerats till Årets Marknadsföringsbok 2010 av Sveriges Marknadsförbund.
I boken Hållbar marknadskommunikation beskrivs hela marknadskommunikationsprocessen och den innehåller en ny kommunikationsmodell som underlättar och effektiviserar kommunikationsarbetet. Boken ger en god inblick i hur branschen fungerar, hur köp- och säljprocessen går till, vilka de olika aktörerna är, fakta om olika mediers miljöpåverkan, information om de etablerade märkningarna på den svenska marknaden bland mycket annat.