Boken Hållbar Marknadskommunikation

Kommunikationschef Richard Peyron om Hållbar marknadskommunikation

Richard Peyron om boken Hållbar marknadskommunikation

”Boken Hållbar marknadskommunikation är praktisk och väldigt nära verkligheten. Den passar till alla som snabbt vill få en inblick i hur branschen media- och reklam fungerar. Det är nog den enda i sitt slag som på ett tydligt sätt beskriver relationen annonsör – reklambyrå-mediebyrå-mediebolag. Ett måste för annonssäljaren, ett borde för alla på mediebyrån och naturligtvis för den snabbast växande yrkeskåren Planners hos reklambyråerna.

Vi på Mediekompaniet använder den i vår internutbildning. Alla anställda har fått ett eget ex och när nyanställda kommer första dagen får de en liten välkomst-godispåse med diverse information tillsammans med boken. Vi använder den också som inspirations-present till våra kunder hos annonsörer, mediebyråer och reklambyråer.”

Richard Peyron, kommunikationschef på Mediekompaniet